Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde İLKE İÇ GİYİM'in garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
İade ve Değişim İşlemleri
1-) İademi nasıl yapacağım?
Ürünlerinizi kullanılmamış olmak koşuluyla, tüm aksesuarları ve orijinal faturası ile birlikte eksiksiz bir şekilde 15 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.
İade etmek istediğiniz ürünün kodu, adı, iade nedeni ve istenen diğer bilgiler eksiksiz olarak doldurulmalıdır. İade edilecek ürün giyilmemiş; ambalajı ve ürün zarar görmemiş olmalıdır.Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması ARAS Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.ARAS kargo Anlaşma numaramız: 2020248851340. Bu kodu kargo paketinin üzerine yazıp kargo görevlisine bilgi veriniz.ARAS Kargo dışındaki kargo firmaları ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir.
2-) İade süreci nasıl işliyor?
İadeniz öncelikle müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır.
· İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 10 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7-15 iş gününü bulabilmektedir.
3-) Ürünü nası değiştireceğim?
Siparişini değiştirmenin en iyi yolu istediğin ürün için yeni bir sipariş vermek ve elindeki ürünü iade etmektir.
4-) İade ve Değişim yapılamayan ürünler hangileridir?
Alt Giyim kategorisine dahil olan ürünlerin iade ve değişimi hijyen kuralları gereğince yapılamamaktadır.
5-) Siparişimi iptal edebilir miyim?
Hazırlanıyor konumundaki siparişleriniz için müşteri hizmetlerini arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz. Kargoya teslim edilen siparişlerde iptal sağlanamamaktadır.